det är dags för fredagsmys

Godkväll!
Har inte hunnit blogga idag. Har gjort massa läxor och sånt som klassen ska göra nästa vecka när jag är i Idre. Tur att man bloggar med en social tjej haha. Så ni får lite uppdatering i alla fall. Har precis tagit på mig myskläder och sitter självklart och dunkar Jonas Brothers. Vad förväntade ni er liksom ? :P
Ser ni att mitt blonda hår börja komma tbx?
Först hade jag blont hår.
Sen brunt
sen blont/orangt ( hehe)
sen brunt igen...
De två sista färgerna byttes på ett dygn , vart blond och brunett på samma dag. skills. Dock är mitt hår riktigt slitet nu. Måste i med inpackingar och klippa det snart.

Ikväll blir det mys framför TV:n. Imorgon blir det plugga och göra lite tidinställda inlägg till er som kommer upp i bloggen när jag är i Idre. Smart va ? :) 

// clara


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0