SEYA

Ojsan, har glömt och göra tidinställda inlägg till er. Oups! Sorry.
Har inte haft tid till det idag. Först så åkte jag, Alma, mamma och pappa till Värnamo. Jag provred ''Jamy''. Efter det åkte vi till mormor. Sen hem och åt. Senare till Jonas och Maria. Efter det hem senare till mormor. Efter det till Jonas igen. GAH! och nu sitter jag här. Ska strax packa ihop min dator. Imorgon blir det att gå upp vid 5 tiden. Sen åka till Nittorp och ta bussen med killarna till Göteborg där de ska spela Gp-pucken. Sover sedan med familjen på hotell. På måndan åker vi till IDREEEEEEEEEEEE! skönt.
Vi ses på söndag. Ha det bra. ! Och peppa Michaela nu, så hon uppdaterar bra :D
// CLARA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0